MELİS ÇAVUŞOĞLU

2013’te İstanbul Bilgi Üniversitesi Reklamcılık bölümünü kazandı ve hayallerini gerçekleştirmek için İstanbul’a geldi. Reklamcılık bölümünün çok da yoğun olmayan ders programı Melis’in ‘vakti verimli geçirme anksiyetesinin’ tohumlarını ekmiş oldu : ) Ders programındaki boşlukları ilgi duyduğu Psikoloji alanının dersleriyle doldururken, 2016’da Erasmus programıyla Brüksel’e gitti. 2018 yılında Reklamcılık anadal, Psikoloji yandal bölümlerinden mezun oldu.
Öğrencilik hayatında Gram İstanbul, MullenLowe, Alice BBDO gibi reklam ajanslarında staj yapma fırsatı yakaladı. Hem staj deneyimleri hem de psikolojiye olan ilgisi sayesinde hayatına stratejist olarak devam etmeye karar verdi. İlk stratejistlik deneyimi Rafineri’de 2 yıl sürdü.
“Her insanın bir tutkusu olmalı mı?” sorusuna kafa yorarken kendi tutkusunun cevabını buldu. Tutkusunu herhangi bir şeyi en iyi şekilde bilmek ve tüm odağını ona vermek olarak değil; öğrenmenin kendisi olarak tanımlıyor.