BELİZ TOP
Çocukluğundan gelen reklam izleme tutkusunu hiç de altın bilezik olmayan bir meslekle taçlandırmaya karar verdi. Anadolu Üniversitesi Reklamcılık ve Halka İlişkiler bölümünü kazandı. Tam bir ana kuzusu olduğu için ilk seneyi Eskişehir’de tamamladıktan sonra İstanbul Bilgi Üniversitesi’ne yatay geçiş yaptı. Bursunu karşılamak için Santral İstanbul kampüsünde Çağdaş Sanat Müzesi ve Enerji Müzesi’nde rehber olarak çalıştı ve bu deneyim için hep “iyi ki” dedi.
Grey İstanbul’da P&G’den Nike’a değişen global markalarla, siyasi iletişimden sosyal sorumluluk projelerine farklı alanlarda çalıştı.
BBDO İstanbul’da FMCG tecrübesini perçinleyen FritoLay, Ülker, PepsiCo, Erikli gibi markaların yanı sıra Mercedes Benz gibi lüks markalara stratejik planlama desteği verdi.
DDB Grup bünyesinde planlama yöneticiliği yaptığı dönemde Medina Turgul ve Tribal İstanbul özelinde bir çok markayla çalışma fırsatı buldu. 2019 senesinde free-lance bir yolculuğa çıktı. Seneyi bitirirken ilk defa ajans tarafında olmadan yaratıcı strateji yapabileceği Davranış Enstitüsü ile yolları kesişti.
Bir nevi mesleki deformasyon olduğuna kanaat getirdiği, her şeyin bir çözümü olacağına dair garip bir inançla hayatını yaşıyor. Sokak hayvanlarına karşı aileden gelen bi tutkuya sahip, evini ormana çevirecek kadar çok bitkiye ev sahipliği yapıyor, kadın olmanın gücünün değeri anlaşıldığında dünyanın bambaşka bir noktaya geleceğine neredeyse emin, bi ortamda Beyonce çalarsa asla dans etmeden duramayacağına yemin eden ama da kendi halinde bi kişi.