AKAN ABDULA

Akan Abdula

10 yıl reklam, pazarlama stratejileri, marka yönetimi ve pazar araştırma iş deneyimi.

1997 - 2001 Bilkent Üniversitesi, İşletme bölümü mezunu.

2001 - 2003 "George Soros" burslusu olarak Case Western Reserve University, Weatherhead School of Management'tan "MBA in Marketing" yüksek lisans derecesini aldı.

2005 - 2009 Millward Brown Kantitatif Araştırma direktörü olarak, Türkiye'nin en büyük reklam takip çalışmalarını başlattı ve yönetti.

2009 - 2012 Grey İstanbul reklam ajansında Strateji ve Planlamadan sorumlu başkan yardımcılığı ve Grey Group Worldwide global strateji konseyi üyeliği yaptı.

Allianz, Chevrolet, Efes, Google, GSK, HSBC, Hürriyet İnternet, Kuveyt Türk, Nike, P&G, Ülker markalarının da aralarında bulunduğu 50 üzerinde markanın iletişim stratejilerini oluşturdu ve yönetti.

2013 Kırmızı Reklam Ödülleri jürisidir.

Reklam Özdenetim Kurulu üyesidir.

Türkiye'nin en iyi ürün lansmanı ve en etkili sosyal sorumluluk kampanyaları için olmak üzere 2 kere altın Effie ödülüne layık görüldü.

TED konuşmacısıdır.

Bahçeşehir Üniversitesi, Reklamcılık fakultesi CO OP "Beyin Sırları" dersi öğretim görevlisidir. Her dönem öğrencilerin en çok beğendiği eğitmenler arasında listelenir.

Sık sık pazarlama ve reklamla ilgili konferanslara konuşmacı olarak davet edilir. Yılda ortalama on binin üzerinde öğrenciyle buluşur.

Dergi ve TV programlarında röportajları yayınlanır. Ünlü Daily Telegraph stratejik yaklaşımlarını haber yapmıştır. http://tinyurl.com/8gh349x

Milyonlarca ziyaretçisi olan www.makturk.com kültür sitesinin kurucusudur.

Başak'ın kocası, Aylin'in babasıdır.